BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI

Kādi ir PELDMĀJA drošības un kārtības noteikumi?
Ar noteikumiem lūdzam iepazīties šeit.

Vai namiņos ir virtuve?
Jā, katrā namiņā ir virtuves zona ar viena rinķa elektrisko plīti, tējkannu, ledusskapi, kā arī visu citu, kas nepieciešams vienkāršu ēdienu pagatavošanai – katli, pannas, trauki, ēdamrīki. Viesu lietošanai regulāri tiek uzpildīti eļļas (olīveļļa), kafijas (malta kafija), sāls un cukura trauki.

Vai namiņos ir gultas veļa un dvieļi?
Jā, visi namiņi ir saklāti atbilstoši viesu skaitam, ko norādījāt, veicot rezervāciju. Katram viesim ir viens liels dvielis. Pludmales dvieļus un/vai segas lūdzam ņemt līdzi pašiem!

Vai namiņos ir WIFI?
Nē, PELDMĀJA nav aprīkota ar savu atsevišķu bezvadu tīklu.

Cik gultas ir katrā namiņā?
PELDMĀJA plāni ar namiņu iekārtojumu pieejami mūsu mājas lapā www.peldmaja.lv/bildes. Katrā namiņā ir viena divguļamā gulta namiņa pirmajā stāvā, kā arī divas guļvietas namiņa pusstāvā.

Vai namiņos ir dezinfekcijas līdzekļi viesu lietošanai?
Jā, katrā namiņā ir pudele ar izsmidzināmu virsmu un roku dezinfekcijas līdzekli viesu ikdienas lietošanai. PELDMĀJĀ dezinfekcijai pēc rūpīgas tirgus piedāvājuma apskates lietojam līdzekli SEPTACON – Latvijā ražotu dabīgu dezinfekcijas līdzekli ar priežu ekstraktu. Visi namiņi tiek rūpīgi dezinficēti ar SEPTACON pirms viesu ierašānās.

Vai ir iespējams atcelt rezervāciju?
Jā. Rezervāciju PELDMĀJĀ ir iespējams atcelt un saņemt atpakaļ 100% no iemaksātās summas, rakstot mums uz info@peldmaja.lv vismaz divas (2) nedēļas pirms plānotās ierašanās dienas. Pastāvot ārkārtējiem apstākļiem valstī, rezervācijas iespējams atcelt jebkurā laikā, saņemot atpakaļ 75% no iemaksātās summas.

Vai ir iespējams pārcelt rezervāciju?
Pārcelt rezervāciju ir iespējams, rakstot mums uz info@peldmaja.lv vismaz divas (2) nedēļas pirms plānotās ierašanās dienas. Rezervācijas ir iespējams pārcelt tikai tekošās sezonas ietvaros. Ja rezervāciju nav iespējams pārcelt, rezervācija tiek atcelta kā skaidrots sadaļā augstāk.